Ringsted Svømmeklub

Ringsted Svømmeklub ligger midt på Sjælland i, og opholder sig i Ringsteds store sportscenterområde. Svømmehallen indeholder 8 baner á 25 m. To børnebassiner/undervisningbassiner, og et varmtvandsområde.

Klubben tilbyder undervisning fra 5 år og opefter. Vi rummer flere niveauer og kan tilbyde alm. svømmeundervisning til børn og voksne, motionshold til dem som vil holde svømningen ved lige og medley og trimasters hold til dem som vil lidt mere uden konkurrence. Vi tilbyder også hold for personer med vandskræk.

Tryk her for at komme til børnehold

Tryk her for at komme til voksenhold

Tryk her for at komme til Trimasters og vandtilvænningshold

Svømmeskolen arrangerer i løbet af året forskellige arrangementer i samarbejde med SvømDanmark, DGI, svømmeland og Ringsted kommune. Tryk her for at komme til arrangementerne.

Ringsted Svømmeklub rummer også et konkurrencehold, hvor man har mulighed for at udvikle sine færdigheder med teknik, tempo og stævner. Konkurrenceafdelingen er et breddehold som rummer helt nye børnesvømmere og op til mesterskabssvømmere og DM svømmere. Tryk her for at komme til konkurrenceholdene.