Ledige Stillinger

Ringsted Svømmeklub søger hjælpeinstruktører, instruktører og faste vikarer

Ringsted Svømmeklub søger løbende hjælpeinstruktører til svømmeskolen. Vi ansætter unge fra 13 år og op. Det vigtigste kvalifikationer er, at du elsker at være sammen med børn, og hjælpe dem i vandet, og har lyst til og give din egen interesse for svømning og aktiviteter i vand videre til børn i alderen 3 år og op. Vi tilbyder løn, og gode arbejdsvilkår med stor indflydelse på eget arbejde.

Ringsted Svømmeklub søger løbende instruktører til svømmeskolen. Vi søger specifikt voksne, som har en interesse i at undervise børn og unge i svømning. Du er måske pensionist eller har fået tilkendt fleksjob. Du har selv svømmet tidligere, og har måske været frivillig eller været instruktør i din ungdom i en svømmeklub. Vi har børn fra 3 år og op, unge i alderen 10 - 18 år, og voksne i alle niveauer. Vi tilbyder løn og gode arbejdsvilkår med stor indflydelse på eget arbejde.

Ringsted Svømmeklub søger løbende faste vikarer og afløsere i svømmeskolen. Du har en baggrund fra svømning. Du har selv svømmet og undervist tidligere. Du har erfaring fra undervisning af specifikke niveauer eller discipliner. Du er fleksibel og kan springe til med kort varsel, men ønsker ikke at få faste ugentlige timer. Det er en fordel for dig at supplere din indtægt med variende indtægter fra undervisningen.